Tenke nå

Gårdagen var ju helt klart händelserik. Kameran skulle med men inga bilder togs så det var ju lite synd. Måste bara berätta historien om den så kallade råttan. Han är en väldigt speciell människa vi stött på. Första gången vi träffade honom var Anna lite dragen så det kommer hon inte ihåg men jag kommer ihåg trots allt. Råttan och hans kompis stod ute och rökte och försökte ragga lite smått på oss. Dem frågade om vi ville vara med i Pen 15 ( Penis) klubben och så klart ville vi det, vi fattade inte först att dem hade skrivit det men vi kopplade sen..Lite smått pantade kanske men men.Sedan frågade råttan om jag ville vara med på en lek och det ville jag, leken gick inte ut på någonting men hur som helst var jag skyldig honom något. Han föreslog att jag skulle vara skyldig honom en puss. Jag gick med på det, och varför vet jag inte, måste varit drogad eller något. Efter våran deal så skulle han alltså komma tillbaks eftersom hans kulle köpa en till öl eller var det var. Anna blev som tur utkastad strax efter det så det tyckte jag var asbra eftersom jag verkligen inte ville ge honom en puss. Hur som helst har han dykt upp lite här och där, huset och vid slussen. Igår var han såklart på Harrys. Plötsligt kommer Anna till mig och ba " Du ska döö". Då undrar man ju vad man gjort haha. Nej då hade råttan bjudit upp Anna och hon hade ställt upp såklart för att vara snäll. Plötsligt hade råttan sagt" Du är skyldig mig något", Vadå? säger Anna, det här och så kysser råttan Anna. Hahah, Anna höll på att dö och aaa Anna, tack för det där, du är en riktig vän. Som ställer upp sådär, underbart, underbart. I alla fall slutade natten med ett litet raseri-utbrott från mig men det håller jag för mig själv.

Nu blir fika tajm.



Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha helt klart det vidrigaste ja har varit med om, men ja man får väl bjussa på det, nu slipper ju du vara skyldig någon nåt i alla fall haha utom en bira och jäger till mig som plåster på såren;)

2008-12-15 @ 17:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0