Små fjärilar i min lilla mage

Ja okej då. Att ha fjärilar i magen är ju en underbar känsla. Måste bara tillägga att vi tjejer/kvinnor är experter på att analysera. Har han inte svarat inom en timme så är man dumpad och skriver han inte puss i sms;et så är han sur.
Jag försöker att koppla bort och sluta tänka så negativt om allt och då menar jag kärlekslivet. Det har gått bättre men det kommer fram då och då ,sådana där negativa tankar. Att det ska vara så komplicerat när man bara kan leva i nuet borde det vara för alla. Vi tänker alldeles för mycket när man bara kan leva livet och njuta. Det finns ju faktiskt en för alla och man lever bara en gång så ta chansen när den kommer. Man har inte råd att vara kräsen i detta liv. Tänk som jag hörrni, att man bara lever en gång och att man inte ska sumpa chanserna man får.


Bjud till lite vettja

Kommentarer
Postat av: psykologen

du är delad i dina åsikter anna. Du måste ta en titt förbi mig och prata av dig! DET hör jag :)

2008-12-10 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0