Julmys på jobbet

Julbord hit och julbord dit. Mitt andra julbord idag men eftersom jag är älskar sill, inte, så slog jag på stort att bara ta köttbullar, potatis och prinskorvar. Det nya för i år på tallriken var då romsåsen, håll i hatten.

Lite småroligt att höra barnerns funderingar kring min heta tandställning. " Varför har du halsband runt tänderna?", " varför har du taggar där?". Haha den med halsbandet är det mest klockrena jag hört.

Spenderade även eftermiddagen i Farsta Centrum. Dåligt köpcentrum måste jag säga, många affärer men få varor, i alla fall som inte passar damen som sitter här.
utplockat kan man kanske säga med andra ord. Men trots allt så köpte jag en skitsnygg pennkjol med dragkedjor på sidorna och en svart trekvarts-ärmad body som jag letat länge efter men finnaaaalllyyyy.

Köpte även Victoria Beckhams parfym till mamma i julklapp så det blir nog bra. Vet inte om den luktar gott men det tror jag nog haha...

Fredagen då, då måste det tas bilder !



Ska jag vara hipp och sätta dit lite flaschig färg ? , det tycker en arbetskollega

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0