Det handlar om tajming

Har ni någonsin gjort det där man aldrig får säga till en tjej ? , det där som man bara inte kan säga ?
Nämligen frågan, Är du gravid?
Jag råkade göra det i helgen, det är det dummaste jag gjort i hela mitt liv tror jag. Man får inte säga det om man är inte är 100 % säker. Och jag var i allafall 90% säker eftersom hon hade verkligen en kanonkula plus hennes ställing. Hon skyllde på ölen som jäst i hennes mage och det brukar ju hända en själv liksom, att magen svullnar upp. Jag skämdes så mycket att jag kramade henne flera gånger och jag ville bara dööööööööööö. Jag hade typ dödat om någon sagt så till mig.






Gravid eller jäst öl i magen, ja who knows?

Kommentarer
Postat av: Anna

Riiktigt pinsamt anna haha men ännu ett oförglömligt minne från harrys (rullstolen inräknad);P

2008-12-12 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0