Ännu en dag i mitt vackra liv

Att jobba med barn måste vara det bästa som finns. Deras ideér och kommentarer kring allt kan inget slå. Synd att man inte får ta med sig dem hem. Imorgon är det julbord, ska vara på en båt som åker ut en bit. Har varit på den båten tidigare när jag var liten, då fick jag och lillebror gå ner i maskinrummet, det ni ;). Jag är stolt över det .


Fredag kväll vet jag inte vart den spenderas eller med vem. Lördag är det nog mer bestämt utgång för min del. Får för mig att Lucia är lite som ett mini nyår.

På fredag är det även idol-final. Jag hänger inte med där längre , blev så besviken att Robin åkte, han som var en rocker. Så jag slutade kolla efter det men är det någon som ska vinna så är det väl Kevin.

Dagens låt ;

http://www.youtube.com/watch?v=THTJGe_LPQE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0